تولید کننده قطعات و تجهیزات نظارت تصویری

021-62938000

چگونه فن آوری های جدید نظارت پلیس را تغییر می دهند

چگونه فن آوری های جدید نظارت پلیس را تغییر می دهند

3MP . DOME . POE . SMART

acam

18 ماه گارانتی فردان الکترونیک

امتیاز محصول
5/5

هنگامی که ما به نظارت فکر می کنیم ، تمایل داریم که ابزارهای نظارتی سنتی مانند سیستم های مدار بسته را که توسط مقامات محلی اداره می شوند ، تصور کنیم. استفاده از دوربین مدار بسته از زمانی که من یک پاسبان جوان در اوایل دهه 1990 بودم ، تا بحال قطعاً افزایش یافته است. از یک پکیج دوربین مدار بسته متشکل از 16 دوربین که برای اولین بار به منطقه شهری ما معرفی شدند ، امروزه این شبکه به بیش از 500 دوربین رسیده است.

اما نظارت بسیار فراتر از دوربین مداربسته است. اکنون شامل مواردی مانند سیستم های امنیتی منزل شخصی یا مشاغل شخصی ، دوربین های بدنه پلیس (BWC) و استفاده از هلی کوپتر و هواپیماهای بدون سرنشین است. و همه ما توانایی انجام نظارت و جمع آوری شواهد را با استفاده از فناوری موجود در تلفن های همراه خود داریم.

این فن آوری های جدید در حال تغییر نحوه برخورد پلیس با نظارت است. به جای استفاده از ابزارهای نظارتی واکنش پذیر برای گرفتن مجرمان مورد عمل در مقابل دوربین ، پلیس اکنون به طور فعالانه در جستجوی مجرمان در روند جرم و ثبت شواهد در محل است.

دوربین مداربسته به حل جرم کمک می کند نه جلوگیری از آن

بیشتر مطالعات نشان می دهد دوربین مدار بسته به خودی خود از جرم جلوگیری نمی کند ، اما در پاسخگویی و حل جرم کمک می کند.

در پرونده بمب گذاری در بوستون ، پلیس از تصاویر و تصاویر منابع ایالتی ، دولتی و خصوصی برای شناسایی مظنونان استفاده کرد. همچنین دوربین مداربسته در شناسایی بمب افکن هایی که حملات هماهنگ اخیر را در سریلانکا انجام داده اند بسیار مهم است.

دو مطالعه که توسط موسسه جرم شناسی استرالیا ماه گذشته منتشر شد ، در مورد استفاده از دوربین مدار بسته توسط پلیس بود. اولین مورد نشان داد که در جایی که پلیس فیلم دوربین مداربسته را درخواست کرده و از آن استفاده کرده است ، میزان حل مسائل افزایش یافته است. مطالعه دوم نشان داد که فیلم های دوربین مداربسته از نظر پرسنل اجرای قانون بسیار ارزشمند هستند ، زیرا 90٪ از محققان از این فیلم ها در زمان موجود بودن حتما استفاده می کنند. دو سوم به دلیلی که درخواست کرده بودند توانستند از آن استفاده کنند.

 

 

police cctv (3)

ابزارهای جدید ، قابلیت های جدید

اکنون ما شاهد یک حرکت از نظارت واکنشی به نظارت فعال هستیم.

دوربین های فرسوده بدنه پلیس (BWC) نمونه ای از این موارد هستند. اکنون هر سرویس پلیس در استرالیا از BWC استفاده می کند. BWC به جای اینکه فقط یک اتفاق جنایی را به طور تصادفی ضبط کند ، پلیس را قادر می سازد تا به طور فعال در جستجوی افرادی که مرتکب جرم می شوند ، بگردد و شواهد و مدارک علیه این افراد را ثبت کند.

پلیس کوئینزلند هر زمان که افسر در انجام وظایف خود عمل می کند ، افسران خود را ملزم به ثبت می کند. این دستگاه باید قبل از اعمال قدرت پلیس یا حین آن ، در حال ضبط باشد.

این نیاز می تواند مشکل ساز باشد زیرا افسر باید از نظر جسمی ضبط را شروع کند. در موضوع تیراندازی جاستین داموند در ایالات متحده ، افسران به دلیل خاموش بودن دستگاه ضبط در هنگام تیراندازی مورد انتقاد قرار گرفتند.

برخی از سرویس ها سعی کرده اند با این موضوع مقابله کنند ، مانند پلیس استرالیای غربی ، به عنوان مثال پلیس BWC با ضبط اسلحه خود توسط افسر به طور خودکار شروع به ضبط می کند.

حتی دوربین مدار بسته سنتی با معرفی دوربین های مدار بسته سیار فعال می شود که می تواند در صورت لزوم به مناطق مورد نظر جامعه منتقل شود.

بسیاری از خدمات پلیس از هواپیماهای بدون سرنشین برای کارهایی مانند مدیریت جمعیت ، نظارت و دستیابی به اهداف استفاده می کنند. کوئینزلند و ویکتوریا فقط دو ایالت هستند که متعهد به استفاده از هواپیماهای بدون سرنشین برای اهداف پلیس هستند. در سال 2017 ، پلیس کوئینزلند ناوگان ده پهپادی داشت.

تشخیص چهره “پلیس پیش بینی کننده” را ایجاد می کند

نرم افزار تشخیص چهره زمانی مورد فیلم های هالیوودی مانند ماموریت غیرممکن بود. اکنون ، با موافقت شورای دولتهای استرالیا (COAG) برای به اشتراک گذاشتن داده های بیومتریک ، مانند جزئیات گواهینامه رانندگی و عکس گذرنامه ، بین سازمان های دولتی ، این یک واقعیت است.

نرم افزار تشخیص چهره توسط پلیس در جریان بازی های 2018 مشترک المنافع در کوئینزلند مورد استفاده قرار گرفت. و دولت کوئینزلند اعلام کرده است که پلیس به استفاده از ابزارهای شناسایی چهره ادامه خواهد داد – اگرچه سردرگمی در زمان یا نحوه استقرار آن وجود دارد. ABC گزارش داده است که سیستم تشخیص چهره چنان شتاب زده توسعه یافته که فاقد داده های مکتوب برای کارایی موثر در طول بازی های مشترک المنافع است.

تشخیص چهره قابلیت پیش بینی پلیس را به سیستم های سنتی دوربین مداربسته پیوند می دهد. در حقیقت ، پلیس پیش بینی یا پلیس قبل از جرم تلاشی است که نیروی انتظامی برای شناسایی فعالیت های جنایی با شناسایی زودهنگام تهدیدات جنایی انجام می دهد.

به عنوان مثال ،در عملیات Nomad شاهد ما یک پلیس استرالیای جنوبی بود که هنگام آتش سوزی مشکوک به مأموران آتش سوزی در مورد مظنونانی که در مناطق خطرناک آتش سوزی بودند هشدار داد. این عملیات با کاهش آتش سوزی همراه بود.

نظارت از حالت ایستا ، ثابت و واکنش پذیر به انعطاف پذیر و فعال در حال تغییر است. قابلیت های پیشرفته به جای اینکه فقط مساله را حل کنند ، به اجرای قانون کمک می کند تا با جرم مبارزه کند.

دولت ائتلافی برای افزایش تعداد دوربین های مدار بسته در سراسر کشور 20 میلیون دلار استرالیا بودجه وعده داده است . بر اساس این پیشنهاد ، حداکثر 2،600 دوربین در 500 “نقطه داغ جرم خیز” نصب می شود.

در حالی که این یک حرکت عمدتا مثبت است ، ما باید اطمینان حاصل کنیم که در استفاده از این فناوری ها پاسخگویی و شفافیت وجود دارد و اطمینان حاصل کنیم که آنها به اهدافی که برای آنها در نظر گرفته شده خدمت می کنند. یک رویکرد حاکمیتی موثر برای ایجاد اعتماد عمومی به استفاده از این فناوری ها ضروری است.

منبع :