تولید کننده قطعات و تجهیزات نظارت تصویری

021-62938000

راهکار مراکز تجاری فروشگاهی

هایپرمارکت ها و مراکز فروشگاهی

فروشگاه های زنجیره ای و سوپرمارکت ها بخش عمده‌ای از ضروریات و مایحتاج زندگی مردم را فراهم می‌کنند، شهروندان هر روز برای خرید مایحتاج خود به این مراکز مراجعه می کنند، بنابراین فروشگاه‌ها از مکان‌های بسیار پر تردد هستند لذا این مکان ها همیشه در معرض خطرات و جرایم مختلفی مانند سرقت، آسیب رساندن به اموال و مواردی نظیر آن هستند که در این میان راهکارهای امنیت فروشگاهی به همراه سیستم های تصویری و نظارتی همراه با استفاده از تکنولوژی روز دنیا و با قیمت و کیفیت مناسب، نیاز مدیران فروشگاه ها را به خوبی برطرف می‌کنند. مراکز تجاری و فروشگاه ها از مهم ترین مراکزی هستند که نیاز مبرم و همیشگی به نظارت و کنترل توسط سیستم های دوربین های مداربسته دارند. تجهیزات نظارت تصویری در فروشگاه ها و مراکز تجاری جهت به حداقل رساندن اشتباهات انسانی در مراودات تجاری و همچنین جلوگیری از سرقت و کنترل عملکرد کارمندان فروش نصب می‌گردند.

در واقع دوربین های مداربسته فروشگاهی، نگهبانان خستگی ناپذیر بسیاری از مراکز هستند تا چالش های محتمل را مرتفع سازند. بنابراین شما با انتخاب صحیح و نصب حرفه‌ای سیستم های دوربین مداربسته، امنیت فروشگاه و مرکز تجاری خود را در بالاترین سطح تجربه خواهید کرد. برای حفاظت و نظارت تصویری هوشمند در محیط فروشگاهی و تجاری دوربین های مداربسته باید دارای خصوصیات خاصی از قبیل قابلیت تشخیص چهره، قابلیت زوم در دوربین های صندوق داران و همچنین کیفیت و کارایی بالایی نیز باشند.


در راهکارهای فروشگاهی یکی از مهمترین بخش هایی که لازم است در آن دوربین مداربسته نصب گردد، قسمت صندوق فروشگاه و کانتر فروش است که از اهمیت بسزایی برخوردار است، در این قسمت معمولا یک دوربین با زاویه بسته و زوم شده برای کنترل دخل و صندوق فروشگاه و میز پیشخوان فروشنده مورد استفاده قرار می گیرد، به طوری که آنقدر زاویه دید بسته باشد که هیچ چیزی به غیر از محل صندوق و یا کانتر فروش در تصویر دیده نشود . همچنین باید یک یا چند دوربین با زاویه دید بسته در سقف و از بالا رو به روی محل ایستادن مشتریان نصب گردد زیرا این دوربین ها جهت تصویر برداری مناسب و با دقت از چهره و حرکات مشتری استفاده می گردد. این دوربین ها معمولا دوربین های بالت با لنز متغیر هستند که قابلیت تغییر زاویه زوم و بزرگنمایی در دید دوربین را دارند، همچنین برای بخش مشتریان بهتر است جهت ضبط صدا از میکروفن های داخل دوربین استفاده گردد و در این حالت شما می توانید مدارک لازم را هم به صورت صدا و هم به صورت تصویر برای مواقع لزوم در اختیار داشته باشید.